Skoči na glavni sadržaj Skoči na pretragu

Languages

English English EN

Nove usluge Bijelog telefona dodatno će smanjiti liste čekanja u zdravstvu

06.10.2015.

Od srijede 7. listopada, Ministarstvo zdravlja proširuje djelatnost Bijelog telefona (0800 7999), čime će građani dobiti još dvije usluge koje će im pomoći ostvariti prava iz djelokruga zdravstvene zaštite. Time će se omogućiti dodatno smanjenje lista čekanja i kvalitetno savjetovanje građana o usvajanju zdravih životnih navika.

Jedno je usluga eListe čekanja i eNaručivanje, u sklopu koje svi osiguranici mogu besplatno zvati kontakt centar od ponedjeljka do petka od 8 do 19 sati, kako bi zajedno s agentom kontakt centra dobili više informacija unutar centralnog zdravstvenog sustava eListe čekanja i eNaručivanja. Od sutra će proces ići i uobrnutom smjeru tj. agenti će nazivati pacijente kako bi se utvrdilo jesu li već negdje drugdje obavili pregled ili zahvat čime će se omogućiti uklanjanje eventualno dvostruko naručenih pretraga za istog pacijenta, što će dodatno smanjiti liste čekanja i učiniti zdravstvene usluge dostupnijim. Druga usluga uključuje savjetovanje prilikom odvikavanja od pušenja, kako bi se pružila podrška svima koji nastoje usvojiti zdrave životne navike te na taj način prevenirati eventualne štetne posljedice po zdravlje.

Jedan od glavnih ciljeva Ministarstva zdravlja je smanjenje lista čekanja, kako bi pacijentima usluge postale dostupnije onda kada su im najpotrebnije. Pokretanjem različitih aktivnosti već je ostvareno značajno smanjenje lista čekanja, a obrađeno je ukupno 127.161 dodatnih pacijenata. Od početka provedbe „Programa plus“ u veljači ove godine, hrvatski klinički bolnički centri, kliničke i opće bolnice obradili su preko 122.332 pacijenata, a do osjetnog smanjenja lista došlo je i zahvaljujući Danima otvorenih vrata i 3835 obrađenih pacijenata. U sklopu „Programa 72 sata“ koji je pokrenut ovog proljeća, omogućeno je da preko 994 pacijenta unutar tri dana od dijagnoze kolorektalnog karcinoma, karcinoma dojke i malignih tumora glave i vrata, započne svoje liječenje, što praktički donosi potpuno ukidanje lista čekanja za pacijente kojima je to najpotrebnije.

Sjedište Bijelog telefona nalazi se u Regionalnom uredu HZZO-a u Osijeku, gdje je uređen prostor i tehnička podrška za šest radnih mjesta, a na poslovima komunikacije s građanima je angažirano 12 studenata.

Podijeli

Tagovi