Skip to main content Skip to main search

Languages

Hrvatski Hrvatski HR

HZZO uvodi virtualnog AI asistenta HANA za pozivne brojeve

18.06.2025.
HANA

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) u službi je i na raspolaganju građanima, svojim osiguranim osobama i ugovornim partnerima kako bi pravovremeno pružio točne i detaljne informacije vezano za prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja, dopunskog zdravstvenog osiguranja te vezano za poslovanje. Naša je poslovna i etička obaveza biti dostupnima za kontakt, pitanja i pomoć našim osiguranim osobama.

Korisnici nam se najčešće obraćaju putem e-maila, te putem besplatnih telefona – 0800 7979 za pitanja u vezi obveznog, odnosno 0800 7989 za pitanja u vezi dopunskog zdravstvenog osiguranja. Kontakt centar HZZO-a uspostavljen je još davne 2012. i u njegov rad je kroz godine uključeno više od 300 radnika educiranih za pružanje informacija i pomoć. U prosjeku naši djelatnici obrade oko 400.000 poziva godišnje.

HZZO s posebnom posvećenošću usklađuje svoje poslovanje s naprednim tehnologijama i duhom vremena što potvrđuju stalne inovacije koje osiguranim osobama i partnerima olakšavaju pristup informacijama. Još jedan korak ususret boljoj dostupnosti i uslužnosti uvođenje je AI virtualnog glasovnog asistenta HANA koja će odgovarati na sve pozive.

AI virtualni glasovni asistent HANA s radom kreće u srijedu, 18. lipnja 2025. i javljati će se na besplatne telefonske linije:

📞 0800 7979 – obvezno zdravstveno osiguranje

📞 0800 7989 – dopunsko zdravstveno osiguranje

HANA koristi naprednu tehnologiju umjetne inteligencije za prepoznavanje i razumijevanje govora, a tijekom svog rada stalno će upoznavati potrebe korisnika, proširivati znanje i znati precizno odgovarati na sve više pitanja.

Ova inovacija omogućuje korisnicima trenutačne odgovore na najčešća pitanja čineći HZZO dostupnim 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu bez čekanja.

Prednosti:

  • značajno smanjenje vremena čekanja na informacije
  • dostupnost korisničke podrške u bilo koje doba dana
  • rasterećenje ljudskih operatera
  • unaprjeđenje korisničkog iskustva u kontaktu s HZZO-om.

Zašto HANA?

H - HZZO (zdravstvena domena)

A - AI (digitalna pomoć korisnicima)

N - Nacionalni (nacionalni sustav zdravstvene zaštite)

A - Asistent (profesionalna dimenzija u komunikaciji i rješavanju zahtjeva)

Share

Tagovi