Kampanja HZZO: "Jogging s porilukom" osvojila nagradu
![](/sites/default/files/styles/news_featured_image_style/public/30425667_1536746239788034_5502066823120843639_o.jpg?itok=WTpjxfTO)
U sklopu Dana Komunikacija, održanih u Rovinju od 12. do 15. travnja dodijeljene su i nagrade u sklopu natječaja Ideja X.
Srebro u kategoriji "Financijske i osiguravajuće usluge" osvojila je kampanja Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje: "Jogging s porilukom" agencije Utorak.
IdejaX je najveće domaće kreativno natjecanje na kojem se godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane IdejeX. Ove godine IdejaX stavila je poseban naglasak na neutralnost prilikom ocjenjivanja te praksu žiriranja koja prati velike svjetske festivale poput Cannes Lionsa ili Eurobesta, a s ciljem podizanja kvalitete. Žiri su činili visoko kvalificirani kreativci koji dolaze iz najboljih domaćih agencija prema plasmanu na IdejiX prošle godine.