Skoči na glavni sadržaj Skoči na pretragu

Languages

English English EN

e-Zdravstveno

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) pokrenuo je novu mrežnu uslugu e-Zdravstveno za svoje poslovne korisnike. Uvođenjem usluge eZdravstveno mijenja se način obavještavanja poslodavaca o provedenim prijavama, odjavama te promjenama u obveznom zdravstvenom osiguranju na način da se više ne šalju tiskanice u PDF obliku elektroničkom poštom. Aplikaciji se pristupa putem mrežne poveznice https://ezdravstveno.hzzo.hr/PoslovniPortal

Uvid u prijave i odjave na obvezno zdravstveno osiguranje
Aplikacija pruža uvid u prijave/odjave/promjene statusa osiguranika obveznog zdravstvenog osiguranja, odnosno dohvat elektronički ovjerenih službenih primjeraka tiskanica T1 (prijava-odjava-promjena za osiguranika) i T2 (prijava-odjava-promjena za osiguranu osobu, za osiguranu osobu-člana obitelji) putem izbornika „Prijave i odjave“ i „“Pregled prijava i odjava“.

Prijave i odjave članova obitelji, Promjena podataka osiguranika
Prijave i odjave te promjene u obveznom zdravstvenom osiguranju supružnika i djece do navršenih 18 godina života, te promjene osobnih podataka koje se ne provode razmjenom podataka s HZMO moguće su na aplikaciji eZdravstveno za poslovne korisnike na putem izbornika „Prijava člana obitelji“, „Promjena podataka osiguranika“, „Odjava člana obitelji“ i „Pregled predanih zahtjeva“.

Ovom uslugom obuhvaćena je skupina osiguranih osoba koje nisu obuhvaćene kroz prijave mirovinskog sustava od kojeg HZZO od Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (HZMO) još od srpnja 2014. godine preuzima podatke o radno pravnom statusu osiguranika. Uvođenjem e-prijave ukinuta je potreba za dodatnom dokumentacijom, umjesto koje se valjanost podataka iz vanjskih informacijskih sustava provjerava elektroničkim putem.

Promjene osobnih podataka koje se ne provode razmjenom podataka s HZMO
Promjene podataka koje je potrebno izvršiti u područnim uredima HZZO-a prema mjestu sjedišta tvrtke ili stanovanja osiguranika:
1. Promjena podataka o poslovnom subjektu (promjena sjedišta, naziva, djelatnosti tvrtke)
Potrebna dokumentacija:

  • obrađeni M-13p obrazac sa HZMO-a te ispunjena HZZO tiskanica T1 (označiti ''promjena'')

2. Promjena satnice rada zaposlenika
Potrebna dokumentacija:

  • Tiskanica HZZO T1 (označiti ''promjena'')

Privremena nesposobnosti/spriječenost za rad
Uvid u podatke o privremenoj nesposobnosti/spriječenosti za rad za osiguranike u radnom odnosu, specifikacija zahtjeva za povratom isplaćene naknade plaće, izrada zahtjeva za povratom isplaćene naknade plaće i pregled zahtjeva za povrat isplaćenih naknada plaća moguć je u izborniku „Privremene nesposobnosti za rad“.

Podnošenje zahtjeva poslodavaca za povrat isplaćene naknade plaće radniku
Fizička dostava dokumentacije:
Obavijest za poslodavca
Obrazac o isplaćenim naknadama plaća
Zahtjev za povratom isplaćene naknade plaća
Potvrda o plaći
Upute za korisnike

Elektronička dostava dokumentacije putem aplikacije eZdravstveno. U tom slučaju nije potrebno dostavljati papirnatu dokumentaciju kao kod fizičke dostave.
Dodatne upute vezana za pristup usluzi i korištenje aplikacije dostupne su ovdje.

Razmjena podataka HZZO-HZMO
Povezivanjem sustava HZMO-a i HZZO-a, te preuzimanjem podataka, olakšava se postupak prijavljivanja u zdravstveni sustav tako da obveznici više ne moraju podnositi dvije prijave u dva sustava, nego samo jednu prijavu u mirovinski sustav.
Svaki obveznik podnošenja prijave u roku od 24 sata dužan je činjenicu o početku mirovinskog osiguranja dostaviti u Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje.

Podijeli

Tagovi