Postupci nabave
OGLASI JAVNE NABAVE
U skladu s Antikorupcijskim programom Vlade Republike Hrvatske i Zakonom o pravu na pristup informacijama, ovdje donosimo pregled oglasa nabave Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje. Popis objava na ovoj stranici je informativnog karaktera. Molimo Vas da dokumentaciju za nadmetanja preuzimate isključivo sa internetskih stranica Narodnih novina na kojima se objavljuju sve dodatne informacije vezane uz nadmetanja i vodi evidencija zainteresiranih gospodarskih subjekata, u smislu Zakona o javnoj nabavi.
POSTUPCI NABAVE U 2024. GODINI
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge podrške za Microsoft proizvode (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0012131)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava arhivskog namještaja (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0011785)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje e-HZZO sustava (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0011632)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje i servisiranje klima uređaja (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0011185)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Usluga ispisa i kuvertiranja (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0010886)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na uređenju poslovnog prostora u Crikvenici (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0010835)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak zajedničke nabave posebno skupih lijekova (oznaka obavijesti: 2024/S PCINF-0006127)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje FireEye sustava za zaštitu od naprednih prijetnji u 2024/2025 (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0010607)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Prijevod AR DRG klasifikacijskog sustava (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0010388)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na sanaciji štete nakon potresa i unutarnjem uređenju poslovne zgrade HZZO-a i HZMO-a u Pakracu (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0010510)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0010362)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava sredstava za čišćenje (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0009056)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava obrazaca i tiskanica (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0008419)
-
Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0008392)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava mrežne opreme (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0007849)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge osiguranja imovine HZZO-a i osiguranja za izvan ugovornu (javnu) odgovornost (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0007601)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava pretplate i podrške za licence Informix programskih produkata za period od 1.10.2024. do 30.9.2025. godine (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0007420)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava uredskog materijala (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0007067)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Usluga preuzimanja, odvoza, uništavanja i oporabe otpadnog uredskog papira i dokumentarnog gradiva (oznaka obavijesti: 107/24-OP)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje sustava za elektroničko uredsko poslovanje (EUP) (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0005758)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava fotokopirnog papira (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0004002)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge izrade projektne dokumentacije za uređenje zajedničke poslovne zgrade HZZO-a i HZMO-a u Vinkovcima (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0002307)
- Obavijest za društvene i druge posebne usluge - usluge sistematskog pregleda radnika Zavoda za područne službe Karlovac, Krapina i Pazin (oznaka obavijesti: 2024/S F21-0000122)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na uređenju poslovnog prostora HZZO-a u Petrinji (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0002186)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nadogradnja poslovnog sustava s novim funkcionalnostima (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0001975)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Usluge popravaka računala, monitora, pisača i druge IT (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0001541)
- Obavijest za društvene i druge posebne usluge - organizacija EF2024 (Europski forum za osiguravanje od nesreće na radu i profesionalnih bolesti) u suradnji s HZMO (oznaka obavijesti 2024/S F21-0000093)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na uređenju poslovnog prostora HZZO-a u Poreču (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0001582)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava Servisno održavanje i podrška u radu sa sustavima za evidenciju radnog vremena, kontrolu pristupa i evidenciju posjeta (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0001398)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanje sustava telefonije i migracije telefonskih linija na zahtjev (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0001157)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge podrške za korištenje novih tehnologija (oznaka obavijesti: 2024/S F02-0001260)
POSTUPCI NABAVE U 2023. GODINI
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova za cjelovitu obnovu poslovne zgrade HZZO-a u Sisku
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja sustava javnog ključa (PKI) za razdoblje od 24.mjeseci
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava tipskog uredskog namještaja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava Održavanje HZZO (CEZIH) portala na razdoblje od 24 mjeseci
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja End point protection (EPP) sustava u 2024.-2025. godini (12 mjeseci)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja Informix produkata u 2024. godini
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava projektiranog uredskog namještaja za poslovni prostor u Metkoviću
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge čišćenja poslovnih prostora
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na uređenju poslovnog prostora HZZO-a u Petrinji
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluga marketinga za dopunsko zdravstveno osiguranje
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava posebnih skupina lijekova (grupa 11)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava arhivskog namještaja za prostore u Zadru i Dubrovniku
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava zaštitarskih usluga
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja strojne informatičke, sistemske, programske i mrežne opreme
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava službenih vozila
- Obavijest o nadmetanju za postupak Zajednička nabava licenci za korištenje softverskih proizvoda i usluga za zdravstvene ustanove u Republici Hrvatskoj je objavljena
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja aplikacijskih i baznih poslužitelja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge ispisa i kuvertiranja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Zajednička nabava zaštitarskih usluga
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge za Microsoft proizvode
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava nadogradnje sustava infrastrukture javnog ključa
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluga sistematskog pregleda radnika Zavoda za područne službe Dubrovnik, Karlovac, Krapina, Pazin i Varaždin
- Obavijest o nadmetanju postupak Nabave projektiranog uredskog namještaja za poslovni prostor HZZO-a u Metkoviću
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja i servisiranja klima uređaja za Direkciju i RU Zagreb
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge revizije projekta eHZZO - izgradnja integriranog informacijskog sustava Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova rekonstrukcije privođenju konačnoj namjeni poslovnog prostora HZZO-a u Poreču
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava tonera i ostalog informatičkog materijala
- Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje programskog sustava za unaprjeđenje sigurnosti baza podataka
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava obrazaca i tiskanica
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava sredstva za čišćenje
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na rekonstrukciji krovišta zgrade Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Velikoj Gorici
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja i servisiranja klima uređaja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja sustava za elektroničko uredsko poslovanje (EUP)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava licence za korištenje softverskih proizvoda i usluga
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava posebnih skupina lijekova
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava nadogradnja IT sustava
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava pretplate i podrške za WebSphere i HCL licence
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava zajednička nabava zaštitarskih usluga
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava pretplate i podrške za licence Informix programskih produkata za period od 1.10.2023. do 30.9.2024.
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova za uređenje poslovnog prostora Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Splitu
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluga sistematskog pregleda radnika Zavoda
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na rekonstrukciji - privođenje namjeni poslovnog prostora HZZO-a u Puli
- Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje sustava telefonije i migracije telefonskih linija na zahtjev
POSTUPCI NABAVE U 2022. GODINI
- Obavijest o nadmetanju za postupak nabave zaštitarskih usluga
- Obavijest o nadmetanju za postupak nabave usluge marketinga za dopunsko zdravstveno osiguranje
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava uređaja za VPN pristup poslovnom sustavu
- Obavijest o nadmetanju za Postupak Nabava usluga ispisa i kuvertiranja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja Informix programskih produkata u 2023. godini
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na rekonstrukciji - privođenju prostora namjeni - poslovnom prostoru Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Metkoviću
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova rekonstrukcije – privođenju konačnoj namjeni poslovnog prostora HZZO-a u Poreču
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava tonera i ostalog informatičkog materijala
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na održavanju sanitarnih čvorova, zamjeni unutarnje stolarije s pratećim radovima u poslovnom prostoru HZZO-a u Varaždinu
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge čišćenja poslovnih prostora
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja End point protection (EPP) sustava u 2023.2024. godini (12 mjeseci)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja strojne informatičke, sistemske, programske i mrežne opreme
- Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje aplikacijskih i baznih poslužitelja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na uređenju poslovnog prostora u Klanjcu
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava službenih vozila
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge izrade projektne dokumentacije za cjelovitu obnovu poslovne zgrade Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Sisku
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na sanaciji štete nastale prodorom oborinske vode u poslovnoj zgradi Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje i Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje u Rijeci
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava pretplate licenci Informix programskih produkata
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja i servisiranja klima uređaja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava obrazaca i tiskanica
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava sustava za zaštitu od naprednih prijetnji
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluga izrade projektne dokumentacije za cjelovitu obnovu poslovne zgrade Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Sisku
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja WebSphere licenci
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na održavanju sanitarnih čvorova, zamjeni unutarnje stolarije s pratećim radovima u poslovnom prostoru HZZO-a
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava mrežnih uređaja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja sustava za elektroničko uredsko poslovanje (EUP)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava sustava za naprednu kontrolu pristupa na mrežnim uređajima
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge prilagodbe i migracije aplikativnog sustava CEZIH i pripadajućih podataka sa stare strojne i programske osnovice u CDU, te testiranje i paralelni rad postojećeg i novog sustava
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava sredstava za čišćenje
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanje i nadogradnja redomata
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge osiguranja imovine HZZO-a i osiguranje za izvanugovornu (javnu) odgovornost
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava osobnih računala
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava nadogradnje IT sustava
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava IBM Informix licenci
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava sustava za upravljanje sigurnosnim događajima
- Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje FireEye sustava za zaštitu od naprednih prijetnji
- Obavijest o nadmetanju za postupak Projekt eLijekovi – Nabava usluge izgradnje integriranog sustava za upravljanje lijekovima
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja sustava telefona i migracije telefosnkih linija na zahtjev
POSTUPCI NABAVE U 2021. GODINI
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja Informix programskih produkata
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava uredskog materijala
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava Održavanje sustava javnog ključa (PKI)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava zaštitarskih usluga
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja End point protection (EPP) sustava u 2022. i 2023. godini
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava projektiranog uredskog namještaja za poslovnu zgradu HZZO-a u Slavonskom Brodu
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava Održavanje HZZO (CEZIH) portala
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge čišćenja poslovnih prostora
- Obavijest o nadmetanju za postupak Projekt eHZZO – Nabava promidžbe i vidljivosti
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava i ugradnja sustava klimatizacije poslovnih prostorija HZZO-a
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja strojne informatičke, sistemske, programske i mrežne opreme
- Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje aplikacijskih i baznih poslužitelja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava Projekt eLijekovi - Nabava promidžbe i vidljivosti
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava mrežnih uređaja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluga sistematskog pregleda radnika Zavoda
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava tipskog uredskog namještaja
- Obavijest o nadmetanju za postupak nabava pretplate licenci INFORMIX programskih produkata
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja i servisiranja klima uređaja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Povremena zajednička nabava telekomunikacijskih usluga – javna govorna usluga u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži i nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži za 2022. i 2023. godinu
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava osobnih i prijenosnih računala
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova za uređenje poslovnog prostora Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Pločama
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava projektiranog uredskog namještaja za poslovni prostor HZZO-a u Zadru
- Obavijest o nadmetanju za postupak nabava radova na rekonstrukciji - privođenje namjeni poslovnog prostora Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Puli
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava projektiranog uredskog namještaja za poslovni prostor HZZO-a u Županji
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja sustava za elektroničko uredsko poslovanje (EUP)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava poslužitelja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava sustava za pohranu podataka
- Obavijest o nadmetanju za projekt eLijekovi - Nabava promidžbe i vidljivosti
- Obavijest o nadmetanju postupka nabave usluga sistematskog pregleda radnika Zavoda
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava IP telefona
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja sustava telefonije i migracije telefonskih linija na zahtjev
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja FireEye sustava za zaštitu od naprednih prijetnji
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja End point protection (EPP) sustava
POSTUPCI NABAVE U 2020. GODINI
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava zaštitarskih usluga
- Promjena dokumentacije za postupak Nabava usluge izgradnje sustava eHZZO i nabava odgovarajućih licenci
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge podrške Informix programske produkte u 2021. godini
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava informatičke i elektrotehničke opreme za poslovni prostor u Zadru, Put Murvice 12
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova za uređenje parkirnih mjesta unutar parcele i izvedbe nadstrešnice nad agregatom u Zagrebu, Klovićeva 1
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava sredstava za čišćenje
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava ispisa i kuvertiranja
- Obavijest o nadmetanju za Projekt eDRG – nabava usluge pomoći u vođenju projekta
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja aplikacijskih i baznih poslužitelja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Održavanje strojne informatičke, sistemske, programske i mrežne opreme
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na održavanju poslovnog prostora Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Imotskom
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova za uređenje parkirnih mjesta unutar parcele, ograđivanje parcele i izvedbe nadstrešnice nad agregatom u Zagrebu, Klovićeva 1
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova za sanaciju oštećenja nastalih uslijed potresa na poslovnom prostoru u Zagrebu, Margaretska 1 (III. kat) i 3 ( polukat, I., II. i III. kat)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na održavanju poslovnog prostora Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, Regionalni Ured Osijek, Područna služba Vinkovci, Ispostava Županja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge podrške za Microsoft proizvode
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja i servisiranja klima uređaja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava održavanja opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava IP telefona
- Nabava obrazaca i tiskanica
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge nadogradnje i održavanje sustava eRačuna
- Obavijest o nadmetanju za postupak usluga održavanja sustava za elektroničko uredsko poslovanje (EUP)
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava mrežnih uređaja
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja sustava eNovorođenče
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge osiguranja imovine HZZO-a i osiguranje za izvanugovornu (javnu) odgovornost
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava radova na održavanju poslovnog prostora Ispostave Županja, PS Vinkovci, RU Osijek
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava uredskih stolica
- Nabava arhivskih polica
POSTUPCI NABAVE U 2019. GODINI
- Nabava usluge izrade internetske stranice sukladno Direktivi o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora
- Nabava usluge održavanja HZZO (CEZIH) portala
- Nabava tonera i ostalog informatičkog materijala
- Nabava radova na rekonstrukciji i dogradnji poslovne zgrade na osnovi ishođene građevinske dozvole – II. faza na lokaciji RU Osijek, PS Slavonski Brod
- Nabava usluge pomoći u provedbi projekta eLijekovi i postupaka javne nabave
- Obavijest o nadmetanju za postupak Usluga podrške za Informix programske produkte u 2020. godini
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge održavanja sustava javnog ključa (PKI)
- Nabava održavanja EPP sustava
- Nabava osobnih i prijenosnih računala
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava usluge čišćenja poslovnog prostora
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava goriva za službena vozila za dvogodišnje razdoblje
- Nabava zaštitarskih usluga za 2020. godinu
- Obavijest o nadmetanju za postupak nabave uredskog materijala
- Obavijest o nadmetanju za postupak nabave ispisa i kuvertiranja
- Obavijest o nadmetanju za nabavu održavanja aplikacijskih i baznih poslužitelja
- Nabava održavanje strojne informatičke, sistemske, programske i mrežne opreme
- Nabava usluge održavanja i servisiranja klima uređaja
- Nabava usluge marketinga za dopunsko zdravstveno osiguranje
- Nabava mrežnih uređaja
- Nabava održavanja opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba
- Obavijest o nadmetanju za postupak Povremena zajednička nabava telekomunikacijskih usluga u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži i nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži
- Obavijest o nadmetanju za postupak Nabava sustava za razmjenu sažetaka podataka o pacijentima u okviru projekta CEF eHealth
- Obavijest o nadmetanju za postupak nabava usluge unaprjeđenja funkcionalnosti sustava CEZIH portala
- Obavijest o nadmetanju za nabavu UNIX poslužitelja za potrebe testiranja novih aplikacija
- Obavijest o nadmetanju za postupak nabave pisača, skenera i multifunkcijskih uređaja
- Obavijest o nadmetanju za postupak nabave sustava klimatizacije poslovnih prostorija HZZO-a
- Nabava uredskog namještaja za poslovni prostor HZZO, RU Zagreb, PS Varaždin
- Nabave održavanja sustava eNovorođenče
- Nabava nadogradnje i održavanja sustava eRačun
- Nabava službenih vozila
- Nabava usluga pomoći u provedbi projekta eHZZO
- Nabava usluge čišćenja poslovnog prostora za 2019. godinu
POSTUPCI NABAVE U 2018. GODINI
- Nabava osobnih, prijenosnih računala, pisača i skenera
- Nabava usluge podrške za Informix programske produkte
- Nabava uredskog namještaja za RU Zagreb, Područna služba Varaždin
- Nabava usluge održavanja EPP (end point protection platform) sustava
- Nabava usluge osiguranja imovine HZZO-a i osiguranja za izvanugovornu (javnu) odgovornost
- Nabava ispisa i kuvertiranja
- Nabava zaštitarskih usluga za 2019. godinu
- Nabava sredstava za čišćenje za razdoblje od 2 godine
- Nabava uredskog namještaja za RU Zagreb, Područna služba Varaždin
- Nabava poslužitelja
- Zakup oglasnog prostora za promidžbu dopunskog zdravstvenog osiguranja
- Nabava održavanja aplikacijskih i baznih poslužitelja
- Održavanje strojne informatičke, sistemske, programske i mrežne opreme
- Nabava nadogradnje i održavanje opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba
- Nabava Projekta „Osiguranje funkcioniranja razvojne i produkcijske okoline programskog sustava ZOROH do zamjene sustavom e-HZZO“
- Nabava radova na održavanju pročelja s pratećim radovima na poslovnoj zgradi HZZO i HZMO, Regionalni ured Osijek, Ispostava Pakrac
- Nabava usluge održavanja i servisiranja klima uređaja
- Nabava nadogradnje i održavanja opreme za personalizaciju iskaznica zdravstveno osiguranih osoba
- Nabava usluge softverskog razvoja za CEF EESI
- Obavijest o nadmetanju za postupak nabave usluge migracije Informix i WebSphere okoline na novu tehnološku osnovicu
- Nabava usluge nadogradnje i održavanja sustava za elektroničko uredsko poslovanje ( EUP )
- Radovi na održavanju pročelja s pratećim radovima na poslovnoj zgradi Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje i Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje u Pakracu
- Nabava usluge nadogradnje i održavanja web shop sustava
- Nabava opskrbe prirodnim plinom
- Nabava redomata i uređaja s mogućnošću izdavanja kartica
- Nabava radova na rekonstrukciji i dogradnji poslovne zgrade Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, Regionalni ured Osijek, Područna služba Slavonski Brod - 1. faza
- Nabava sustava za besprekidno napajanje
- Usluga održavanja javnog ključa HZZO-a (PKI)
- Nabava usluga podrške za Informix programske produkte