Postupci nabave/Arhiva
POSTUPCI NABAVE U 2017. GODINI
- Nabava usluge nadogradnje i održavanja web shop sustava
- Nabava usluga sistematskog pregleda za radnike Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
- Nabava inzulinskih pumpi
- Nabava usluga savjetovanja u provedbi postupaka javne nabave eHZZO
- Nabava zaštitarskih usluga za 2018. godinu
- Nabava održavanja HZZO (CEZIH) portala
- Nabava arhivskih polica
- Nabava sredstava za čišćenje za 2018. godinu
- Nabava poslužitelja
- Nabava nadogradnje i održavanja sustava eRačuna
- Nabava usluga sistematskog pregleda za radnike Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
- Nadogradnja IT sustava HZZO-a
- Nabava osobnih i prijenosnih računala
- Nabava održavanja sustava eNovorođenče
- Održavanje strojne informatičke, sistemske, programske i mrežne opreme
- Održavanje aplikacijskih i baznih poslužitelja
- Nabava održavanja prava korištenja baza podataka
- Nabava mrežne opreme
- Nabava telekomunikacijskih usluga - javna govorna usluga u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži i nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži
- Nabava usluge zakupa medijskog prostora za promidžbenu kampanju dopunskog zdravstvenog osiguranja
- Nabava radova rekonstrukcije sustava grijanja i hlađenja s pratećim radovima na lokaciji Užarska 17, RU Rijeka
- Nabava radova na zamjeni prozora na lokaciji Regionalni ured Zagreb, Područna služba Koprivnica
- Nabava usluge održavanja i servisiranja klima uređaja
- IT oprema za projekt EESSI
- Nabava pisača
POSTUPCI NABAVE U 2016. GODINI I RANIJE
- Nabava uredskog namještaja za RU Zagreb, Područna služba Varaždin
- Nabava ispisa i kuvertiranja
- Nabava tonera i ostalog informatičkog materijala
- Nabava inzulinskih pumpi
- Nabava nadogradnje i održavanja portala za ponude bolnica (e-ponude za ugovaranje zdravstvene zaštite)
- Nabava zaštitarskih usluga za 2017. godinu
- Nabava goriva za službena vozila
- Nabava sredstava za čišćenje za 2017. godinu
- Nabava uredskog materijala
- Nabava usluge podrške za Informix programske produkte
- Nabava nadogradnje i održavanja portala za ponude bolnica (e-ponude za ugovaranje zdravstvene zaštite)
- Nabava održavanja HZZO (CEZIH) portala
- Nabava radova na sanaciji dijela zgrade Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, Regionalni ured Split
- Nabava EPP (endpoint protection platform) sustava - ponovljeni postupak
- Nabava usluge nadogradnje i održavanja sustava eRačuna
- Nabava pisača i skenera
- Nabava usluge održavanja sustava eNovorođenče
- Nabava održavanja web stranica hzzo.hr
- Nabava usluge održavanja programskog rješenja za sigurnu komunikaciju s bankama
- Nabava održavanja prava korištenja baza podataka
- Nabava osobnih i prijenosnih računala
- Nabava VMware licenci
- Nabava zaštitarskih usluga
- Nabava usluge održavanja i servisiranja klima uređaja
- Nabava radova na preuređenju i održavanju dijela prizemlja poslovne zgrade Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, Regionalni ured Osijek
- Nabava EPP (endpoint protection platform) sustava
- Nabava tonera i ostalog informatičkog materijala
- Nabava uredskog materijala
- Nabava uredskog namještaja za poslovni prostor HZZO PS Šibenik
- Nabava uredskog namještaja i opreme za poslovni prostor Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Dubrovniku
- Nabava usluge održavanja poslužitelja, računalne i mrežne opreme Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje za 2016. godinu
- Nabava usluge održavanja HZZO (CEZIH) portala
- Nabava prirodnog plina za potrebe Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
- Nabava sredstava za čišćenje za 2016. godinu
- Nabava tonera i ostalog informatičkog materijala
- Nabava uredskog materijala (uključivo toneri i tinte)
- Nabava nadogradnje i održavanja izvještajnog sustava
- Nabava inzulinskih pumpi
- Nabava tonera i ostalog informatičkog materijala
- Nabava inzulinskih pumpi
- Nabava uredskih stolaca
- Nabava radova na održavanju dijela poslovne zgrade Područne službe Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Šibeniku
- Nabava mrežne opreme
- Nabava opskrbe električnom energijom
- Nabava radova na održavanju dijela poslovne zgrade Područne službe Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Varaždinu
- Nabava uredskog materijala
- Nabava radova na održavanju dijela poslovne zgrade Područne službe Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Šibeniku
- Nabava poštanskih usluga
- Nabava radova II. faze rekonstrukcije i adaptacije zgrade Područne službe Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Dubrovnku
- Nabava programskog rješenja za anonimizaciju baza podataka
- Nabava održavanja i nadogradnje IBM Guardium programa
- Nabava programskog sustava za prikupljanje logova sa poslužitelja i mrežne opreme
- Nabava usluge održavanja IBM Informix programskih produkata za baze podataka – prava korištenja proizvoda (licenci) s jednogodišnjim održavanjem
- Nabava nadogradnje IT sustava
- Nabava usluge održavanja, čišćenja i dezinfekcije klimatizacijskih sustava, čišćenja kuhinjskih ventilacija, preventivne dezinsekcije, deratizacije, akarinizacije i kemijskog čišćenja tepisona
- Nabava telekomunikacijskih usluga – javna govorna usluga u nepokretnoj i pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži i usluge prijenosa podataka u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži
- Nabava najma redomata s mogućnošću izdavanja kartica
- Nabava osobnih i prijenosnih računala
- Nabava usluge sistematskog pregleda radnika Zavoda
- Nabava usluge održavanja licenci za IBM WebSphere portal za 2015. godinu
- Nabava usluge održavanja poslužitelja, računalne i mrežne opreme za 2015. godinu
- Nabava proširenja sustava za nadzor radnog vremena
- Nabava nadogradnje informacijskog sustava HZZO-a
- Nabava inzulinskih pumpi
- Nabava i nadogradnja deduplikacijskih uređaja za backupiranje
- Nabava baterija za slušna pomagala
- Nabava usluga održavanja, čišćenja i dezinfekcija klimatizacijskih sustava, čišćenja kuhinjskih ventilacija, preventivne dezinsekcije, deratizacije, akarinizacije i kemijskog čišćenja tepisona za 2014. godinu
- Nabava mrežne opreme
- Nabava sustava za upravljanje upravnim područjima, postupcima i dokumentima sukladno Zakonu o općem upravnom postupku (NN 47/09) i Uredbi o uredskom poslovanju (NN 07/2009)
- Nabava osobnih i prijenosnih računala
- Nabava licenci za IBM WebSphere portal
- Nabava licenci za remote desktop services
- Nabava usluge održavanja sustava za uvođenje elektroničkih redova čekanja u poslovnim prostorijama Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje za 2014. godinu
- Nabava opreme ispisnog sustava putem operativnog leasinga za razdoblje od 36 mjeseci
- Nabava usluge održavanja poslužitelja, računalne i mrežne opreme za 2014. godinu
- Nabava usluge održavanja sustava javnog ključa HZZO-a (PKI) za 2014. i 2015. godinu
- Nabava usluge održavanja HZZO (CEZIH) portala za 2014. i 2015. godinu
- Nabava mrežne opreme
- Nabava usluge održavanja licenci za IBM Websphere portal za 2014. godinu
- Nabava usluga ispitivanja i mjerenja u građevinama Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u 2013./2014. godini i izrade Revizije procjene opasnosti za radna mjesta s računalom
- Nabava strojne osnovice za povezivanje svih sudionika u informacijskom sustavu zdravstva s jamstvenim rokom od 36 mjeseci u punoj funkciji od potpisivanja ugovora o javnoj nabavi
- Nabava osobnih i prijenosnih računala
- Nabava strojne osnovice za središnji dio sustava CEZIH s jamstvenim rokom od 36 mjeseci u punoj funkciji od potpisivanja ugovora
- Nabava radova rekonstrukcije instalacija s pratećim radovima u poslovnom prostoru Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Novoj Gradiški
- Nabava radova na zamjeni vanjske stolarije te soboslikarski radovi na zajedničkom stubištu u poslovnoj zgradi Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje i Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje u Šibeniku i održavanju dijela poslovnog prostora Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u istoj zgradi
- Nabava usluge zbrinjavanja lijekova Relenza i Tamiflu
- Nabava cjepiva protiv gripe za odrasle u količini 295.000 doza za sezonu 2013./2014.
- Nabava licenci programskih proizvoda srednjeg sloja i baze podataka za potrebe sustava CEZIH (za grupe: GRUPA I nabava licenci programskih proizvoda srednjeg sloja GRUPA II nabava licenci programskih proizvoda baze podataka)
- Nadogradnja središnjeg informacijskog sustava HZZO-a
- Nabava održavanja i nadogradnje aplikativnog (programskog) dijela sustava e-Liste narudžbi i e-Naručivanje u razdoblju od dvije godine nakon sklapanja Ugovora
- Nabava poslužitelja
- Nabava usluge održavanja, čišćenja i dezinfekcija klimatizacijskih sustava, čišćenja kuhinjskih ventilacija tehnologijom suhog leda s odmašćivanjem i dezinfekcijom, preventivne dezinsekcije i deratizacije te akarinizacija i kemijsko čišćenje tepisona za 2013. godinu
- Nabava cjepiva protiv gripe za odrasle za sezonu 2013./2014.
- Nabava kartica za EU iskaznice zdravstveno osiguranih osoba u sustavu obveznog zdravstvenog osiguranja za 2013. godinu
- Poziv na nadmetanje za nabavu štambilja i pečata
- Poziv na nadmetanje za nabavu usluga održavanja klima uređaja
- Poziv na nadmetanje za nabavu informacijskog sustava za upravljanje uredskim poslovanjem
- Nabava ugradbenog materijala - umjetnih pužnica za 2013. godinu
- Nabava računalnih programa za potrebe Nacionalnih zdravstvenih programa za rano otkrivanje raka dojke, debelog crijeva i vrata maternice
- Nabava radova na privođenju roh-bau prostora konačnoj namjeni - poslovnom prostoru Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Ogulinu
- Predmet nabave je usluga održavanja sustava za uvođenje elektroničkih redova čekanja u poslovnim prostorijama Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje za 2013. godinu
- Nabava javne govorne usluge u nepokretnog elektroničkoj komunikacijskoj mreži i javne govorne usluge u pokretnoj elektroničkoj mreži, te usluga prijenosa podataka u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži za 2103. i 2014. godinu
- Nabava opskrbe električnom energijom za 2013. i 2014 godinu
- Nabava uredskog materijala (uključivo toneri i tinte) za 2013. i 2014. godinu
- Nabava usluge ispitivanja i mjerenja u građevinama Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u 2012./2013. godini i izrada Revizije procjene opasnosti
- Nabave usluge osposobljavanja radnika iz područja zaštite na radu.
- Nabava licenci s jednogodišnjim održavanjem za IBM WebSphere portal
- Usluga održavanja postojećih licenci za IBM WebSphere portal (CEZIH - HZZO) za 2013. godinu
- Nabava servera na kojima će se koristiti VMware vSphere virtualizacijska platforma, za potrebe Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
- Nabava usluge održavanja sustava javnog ključa za 2013. godinu
- Usluga održavanja poslužitelja, računalne i mrežne opreme Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje za 2013. godinu
- Nabava storage-a (visoko dostupnog uređaja za pohranu podataka)
- Nabava radova na privođenju roh-bau prostora konačnoj namjeni - poslovnom prostoru Hrvatskom zavodu za zdravstveno osiguranje u Ogulinu
- Nabava cjepiva protiv gripe za odrasle u količini 450.000 doza za 2012.g.
- Nabava uredskog namještaja za poslovne prostorije Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u Zagrebu
- Nabava usluge održavanja INFORMIX licenci koje koristi IT sustav primarne zdravstvene zašite za razdoblje od dvanaest (12) mjeseci.
- Nabava dizajna vizualnog identiteta Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
- Nabava računalne opreme putem operativnog leasinga
- Nabava cjepiva protiv hepatitisa B za odrasle u količini 7000 doza za 2012. godine
- Nabava tekućih naftnih goriva eurodizel BS i eurosuper 95 za potrebe Direkcije i područnih ureda Zavoda za razdoblje kolovoz - prosinac 2012. godine.
- Nabava rezerviranih poštanskih usluga na cijelom teritoriju Republike Hrvatske za razdoblje od 15.7. -31.12.2012. godine
- Nabava uplatnica za naplatu sudjelovanja osiguranih osoba u primarnoj zdravstvenoj zaštiti
- Nabava 6500 komada edicije "Registar lijekova u Republici Hrvatskoj broj 55/2012"
- Nabava univerzalnih poštanskih usluga za potrebe HZZO-a na cijelom teritoriju Republike Hrvatske za razdoblje od 1.7.-31.12.2012. godine
- Nabava ugradbenog materijala umjetnih pužnica
- Nabava 1.000.000. komada kartica (crvenih) za iskaznice zdravstveno osiguranih osoba u sustavu obveznog zdravstvenog osiguranja za 2012. godinu